Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 

Մահատարած «Կյանքի խոսք»-ը

Մահատարած  «Կյանքի խոսք»-ը
19.07.2016 | 08:56

Եվ Սուրբ Հոգին հայտնապես ասում է, թե վերջին ժամանակներում ոմանք պիտի հեռանան հավատից և իրենց ուշադրությունը պիտի դարձնեն մոլորեցնող ոգիների և դևերի վարդապետությունների վրա՝ տարված ստախոսների կեղծավորությամբ, որոնց խղճմտանքը խարանված է (Ա Տիմ. 4.1-2):


Հայաստանի անկախացումից ի վեր մեր երկիր եկան տոտալիտար քայքայիչ աղանդավորական խմբեր և մեր ազգի զավակներին «նոր փրկության ավետիս բերեցին»` կործանման եզրին կանգնեցնելով նրանց:
«Քայքայիչ պաշտամունքային» համարվում են այն կազմակերպությունները, որոնց գործունեությունը (կրոնական և հոգեբանական) անձի հոգեկան և ֆիզիկական առողջության, ազատության, իրավունքների, հասարակության ավանդական, մշակութային նորմերի և արժեքների վրա ունի քայքայիչ ազդեցություն, որոնք իրենց անդամների ներգրավման և գիտակցության վերահսկման համար օգտագործում են ծայրահեղ և ոչ բարոյական մանիպուլյատիվ մեթոդներ: Տոտալիտար բնույթի աղանդները մեծ մասամբ ձևավորվում ու զարգանում են ճգնաժամային և ցնցումային իրավիճակներում, երբ մարդիկ կորցնում են նախկինում գոյություն ունեցող մշակութային և կրոնական արժեքները, հարազատներին, կյանքի իմաստը և հայտնվում շատ ծանր տագնապային վիճակում: Նման մարդիկ հետզհետե կորցնում են վերլուծական մտածողությունը, թուլանում է կամքը և արտաքին հոգեբանական ազդակների նկատմամբ դառնում են ավելի ընկալունակ: Այդ աղանդները ձգտում են իրենց անդամների գիտակցության լիակատար վերահսկմանը` նրանց հետ շփման առաջին իսկ պահից անգամ ենթարկելով հոգեբանական «մշակման»: Դա ենթադրում է չորս տարբեր բնագավառների վերահսկում։ Այսպես.


1. Վարքի վերահսկում, որի դեպքում վերահսկվում և ուղղորդվում է անդամների ֆիզիկական իրականությունը` ժամանակի տնօրինում, շրջապատ, նախասիրություններ: Գործում է պատիժ-պարգևատրում սկզբունքը: Անհատականությունը բացառվում է հօգուտ խմբայինի, ներշնչվում է հնազանդության և կախվածության անհրաժեշտությունը:
2. Տեղեկատվության վերահսկում, երբ պարտադրվում են լրտեսություն և մատնություն աղանդի ներսում: Պաշտամունքային տեղեկատվությունը ներկայացվում է խեղաթյուրված կամ ընդհանուր համատեքստից դուրս, ոչ պաշտամունքային աղբյուրներից տրվողը հասցվում է նվազագույնի կամ լրիվ կասեցվում է:
3. Մտածողության վերահսկումով պարտադրվում է ընդունել կազմակերպության գաղափարները` որպես բացարձակ ճշմարտություն: Կիրառվում են մտածողության դադարեցման տեխնիկաներ:
4. Զգացմունքների, երբ ներշնչվում է միշտ և ամեն ինչում սեփական մեղքի զգացումը, զանազան վախեր, կոնկրետ` աղանդից դուրս գալու և դրա համար պատժվելու հանդեպ:
Այդ կերպ հաջողում են հետզհետե վերափոխել անձի հոգեկանը` կազմակերպության գաղափարախոսությանը և նախանշված մոդելին համապատասխան:
Տոտալիտար աղանդները.
ա) Աստծո պաշտամունքը փաստացիորեն փոխարինելով աղանդի առաջնորդի կամ նրա ստեղծած կազմակերպության պաշտամունքով` ապատեղեկացնում և խաբում են քաղաքացուն:
բ) Իրենց մեթոդներով և ուսմունքով քայքայում են հետևորդի առողջությունը (հոգեկան հավասարակշռությունը), որի վերականգնման համար պահանջվում է միջին հաշվով երկու տարի: Հոգեբանները նշում են, որ աղանդի բովով անցածները հետագայում պարտադիր ունենում են հոգեկան խանգարումներ, քանի որ կորցնում են իրենց ինքնությունը, տրամաբանելու կարողությունը և օժտված են լինում դոգմատիկ մտածողությամբ:
Աղանդը գողանում է մարդու «ես»-ը, զոմբիացնում մարդուն, որը արտաքին աշխարհի և սեփական «ես»-ի աղճատման բարձրագույն դրսևորումն է:
գ) Քայքայում է ընտանիքը. աղանդավոր կինը կամ ամուսինը բաժանվում են` համատեղ ունեցվածքը կիսելու նպատակով, որպեսզի կարողանան մուծել իրենց «հովվի» պահանջած անվերջանալի տասանորդները: Նրանց միջավայրում ծնված երեխաները դժբախտ են և զրկված ընտրություն կատարելու իրավունքից:
դ) Իրենց հետևորդներին զրկելով աղանդից դուրս գալու համար անհրաժեշտ թե՛ ֆինանսական, թե՛ անհատական ու հասարակական ռեսուրսներից, և հնարավոր ամեն բան անելով, որ նրանց իրենց մեջ պահեն այնքան, քանի դեռ նրանք կարող են պիտանի լինել, վերածում են ստրուկների:
ե) Մարդուն զրկում են ազատ ընտրելու և իր կյանքը տնօրինելու իրավունքից ու հնարավորությունից` փաստացի ոչնչով չտարբերվելով համակենտրոնացման ճամբարներից` անձի ոչնչացմանն ուղղված միջոցների չնչին տարբերությամբ:
զ) Չի բացառվում, որ այս կազմակերպությունների մեջ լայնորեն օգտագործվող «հաղորդության գինու» մեջ խառնում են նաև հոգեմետ միջոցներ` իրենց հետևորդներին ծրագրավորված ահաբեկիչ-կամիկաձեի վերածելու նպատակով:
Գաղտնիք չէ, որ աղանդը մարդուն կառավարելի դարձնելու ամենակարճ ուղին նաև համաշխարհային բիզնես է:
20-րդ դարի 50-ականներին հոգեգալստականներից առաջացած մակերեսային կրոնական ուղղություններից է խարիզմատիկ շարժումը, որը հենվում է լոկ անհատների անձնական փորձառությունների վրա: Խարիզմատիկներից Հայաստանում գործում են «Կյանքի խոսքը», «Նոր սերունդը», «Կենդանի հավատքը» և այլն:


Աղանդավորական առաջնորդներից մեկը` ՌԴ-ում հայտնի Լեդյաևը, իր քարոզներից մեկի ժամանակ, նյութական դրությունը բարելավել ցանկացողներին առաջարկում է ստեղծել սեփական «եկեղեցի» և խուզել սեփական հոտի ոչխարներին` «նրանց կաշին քերթելով տասը տակ»: Մեկ ուրիշը` Վ. Իվաննիկ անունով, քարոզում է. «Աստծո փառքն այն է, երբ բացելով սառնարանը` այն գտնում ես բերնեբերան լի մթերքներով»:
«Կյանքի խոսքը» Հայաստանում գործող ամենաակտիվ, ագրեսիվ և կազմակերպված տոտալիտար, քայքայիչ աղանդավորական համայնքներից է։
Նրանց «եկեղեցի» կոչված շենքը սովորական շինություն է, որը նույն հաջողությամբ կարելի է առևտրի տուն կոչել: Դրսից գուցե գրավող, բայց ներսում` խաթարված աստվածային լռությունը, եկեղեցուն հատուկ սուրբ խորհուրդը՝ փոխարինված դիվական պաշտամունքով` ծափերով, «ալելուիաներով», սատանայական ռոքով, որը խաթարում է մարդու հոգեվիճակը և նրան կախվածության մեջ գցում:


Բաժանելով թռուցիկ թերթոններ` խաբեությամբ մարդկանց իրենց հոգեկործան «եկեղեցի» են հրավիրում իբր բուժվելու` նախանշելով անգամ բուժման կուրսերը` 7 կիրակի օր: Հիմնականում բոլոր «բուժվողները» կեղծ վկայություններ են տալիս։ Բայց հստակ է, որ չեն բժշկվում նրանց մեջ եղած հիվանդները։ Այս մասին վկայում է նաև աստվածախոս Պողոս առաքյալը. «Մարդիկ, որ ունեն աստվածապաշտության կերպարանք, սակայն ուրացել են Նրա զորությունը, և դու նրանցից հեռու կաց» (Բ Տիմոթեոս 5)։


Տեր Ահարոն քահանա ՄԵԼՔՈՒՄՅԱՆ
Գորիսի տարածաշրջանի հոգևոր հովիվ

Դիտվել է՝ 1786

Մեկնաբանություններ